Zamówienia

Wszystkie wypełnione zamówienia składane w kwiaciarni internetowej są obowiązujące. Zamówienie będzie przetwarzane i uznane za wiążące od momentu jego potwierdzenia.
Zamówienia mogą obejmować wszystkie produkty dostępne w ofercie Kwiaciarnia Elhar. Produkty z grupy "Dodatki" mogą być doręczane tylko z kwiatami lub upominkami.

Zamówienia składane telefonicznie, faksem lub osobiście są uważane za wiążące.

W razie potrzeby, Nasi sprzedawcy z przyjemnością pomogą Państwu, dokonać zmian w zamówieniu. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać w ciągu 60 minut po jego złożeniu lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia. Anulowanie lub zmiany mogą być dokonywane telefonicznie, faksem lub przez e-mail. Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i podanie go w momencie wprowadzania zmian.

Wszystkie zamówienia rozliczane są w PLN lub Euro. Jakiekolwiek zwroty będą dokonywane w PLN. Wszystkie ceny kwiatów, upominków i usług są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Gdyby Kwiaciarnia Elhar nie była w stanie zrealizować zamówienia, zwróci klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta. W przypadku płatności realizowanych gotówką lub przekazem pocztowym zwroty będą dokonywane za pomocą przelewu bankowego.

Kwiaciarnia Elhar nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy lub braku pozytywnej autoryzacji karty kredytowej zamawiającego.

Dostawy kwiatów na terenie Polski są realizowane przez sieć kwiaciarni Euroflorist. Dostawy upominków realizowane są przez firmę kurierską DPD Masterlink. Po złożeniu zamówienia Kwiaciarnia Elhar przekazuje numer przesyłki oraz kontakt do kuriera DPD Masterlink. Kwiaciarnia Elhar nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie dostawy przez DPD Masterlink. W przypadku niedotrzymania daty doręczenia z winy DPD Masterlink klientowi przysługuje zwrot kosztów doręczenia przesyłki.

Terminy realizacji

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi przy składaniu zamówień z datą doręczenia na sobotę i niedzielę.

Przesyłki krajowe - gwarantowane terminy realizacji:

  • kwiaty doręczane są w 24 godziny
  • upominki w 48 godzin
  • kwiaty i upominki w jednej przesyłce doręczane są w 48 godzin

Godzina doręczenia nie jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki.

Doręczenie kwiatów tego samego dnia.

Kwiaty mogą być doręczone w Polsce jeszcze dziś, jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 14:00 (poniedziałek-piątek).

Doręczenie kwiatów w sobotę i w niedzielę.

Zamówienia z gwarantowanym terminem doręczenia w sobotę i w niedzielę przyjmowane są do godziny 12:00 w każdą sobotę.

Kwiaty doręczane są w dni powszednie w godzinach od 9:00 do 21:00 czasu środkowoeuropejskiego (CET) oraz w soboty od 10:00 do 18:00 i w niedziele między 10:00 - 15:00.

Doręczenie upominków w sobotę i niedzielę.

Zamówienia z gwarantowanym terminem doręczenia w sobotę i w niedzielę przyjmowane są do godziny 12:00 w każdy piątek.

Kwiaty doręczane są od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10:00 do 17:00 czasu środkowoeuropejskiego (CET).

Doręczanie kwiatów i upominków w sobotę i niedzielę

Zamówienia z gwarantowanym terminem doręczenia w sobotę i w niedzielę przyjmowane są do godziny 12:00 w każdy piątek.

Przesyłki kwiatów i upominków doręczane są w takich samych godzinach jak przesyłki kwiatowe.

Kwiaciarnia Elhar NIE gwarantuje doręczenia w soboty i niedziele, jeżeli zamówienie zostanie złożone po podanym terminie. Zamówienia przyjęte po podanym terminie będą realizowane jak najszybciej. Wymagane jest podanie alternatywnej daty doręczenia.

Kwiaciarnia Elhar NIE doręcza przesyłek w święta państwowe.

Przesyłki zagraniczne - realizacja w 24 godziny.

Zamówienie złożone od poniedziałku do czwartku od 9:00 do 18:00 będzie zrealizowane w 24 godziny. Natomiast zamówienie złożone od 18:00 do 9:00 w mniej niż 40 godzin.
Godzina doręczenia nie jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki.

Doręczenie kwiatów w sobotę

Zamówienia z gwarantowanym terminem doręczenia w sobotę przyjmowane są do godziny 12: 00 w każdy piątek.

Kwiaciarnia Elhar NIE doręcza przesyłek poza granicami Polski w niedzielę i święta państwowe kraju odbiorcy.

Przesyłki Kwiatowe doręczane są w dni powszednie w godzinach od 10:00 do 18:00 czasu kraju odbiorcy oraz w soboty od 10:00 do 13:00.

Formy Płatnosci

  • Przelew bankowy na konto i przekaz pocztowy na adres firmy:
    Przedsiębiorstwo ELHAR Elżbieta Piotrowicz, 10-461 Olsztyn, ul. Pana Tadeusza 6, Polska

    Numer rachunku 37 1140 2017 0000 4702 0297 7445
    Numer rachunku IBAN PL 37 1140 2017 0000 4702 0297 7445
    Numer BIC BREXPLPWMUL

  • Płatność przy odbiorze

Polityka zastępowania produktu

Zawsze kiedy jest to możliwe, doręczamy bukiety, kompozycje kwiatowe i upominki identyczne z tymi prezentowanymi na zdjęciach. Realizacja zamówienia na konkretny produkt zależy od jego dostępności na rynku. Czasami zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać terminu doręczenia. Zawsze robimy wszystko co w naszej mocy, aby bukiet, który otrzymuje odbiorca był jak najbardziej podobny do tego, który Państwo zamawiacie.

Kwiaciarnia Elhar zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej, kosza z upominkami lub innego produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka).

Czekoladki oraz inne pozycje wśród dodatków i upominków mogą się różnić od tych prezentowanych na stronach kwiaciarni internetowej. Gwarantujemy jednak, że będą to zawsze pozycje o tej samej jakości i wartości.

Reklamacje

Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni. Oczekujemy jednak, że przetrwają znacznie dłużej, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób.

Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku potwierdzenia odbioru. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia.

Staramy się wypełniać zamówienia terminowo i zgodnie z życzeniami klienta, dlatego zawsze kiedy pojawi się błąd zrobimy wszystko, aby go naprawić. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie przez nas wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu z kwiaciarnią realizującą zamówienie, Kwiaciarnia Elhar przedstawi odpowiednie propozycje rekompensaty.

Reklamacje dotyczące opóźnienia doręczenia przez kuriera DPD Masterlink muszą zostać zgłoszone do Kwiaciarnii Elhar telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. W przypadku niedotrzymania daty doręczenia z winy Firmy Kurierskiej klientowi przysługuje zwrot kosztów doręczenia przesyłki.